Post by Liskra/GM on Feb 2, 2007 17:40:59 GMT 1
1) Alle skal have et navn ikke bare lala9990, men rigtige navne, heller ikke navne fra bøger og film.
2) behandle andre som du vil behandles, gælder både IG og IRL
3) Skriv ordenligt
4) Chikane af medlemmer udenfor spillet er strengt forbudt
5) Giv ALDRIG dit password væk,
6) Lad hver med at reklamere med ting, hvis det skal gøres skal i sende en pm til mig.
7) Du kan kun have 1 bruger.
8) Denne side er for alle, dvs. ingen seksuele ting her.
9) Ingen er perfekte alle laver fejl, så lad hver med at power play,det er kedeligt for andre og også for jer selv.
10) ikke bare rend rundt og dræb alle.. i skal have tilladelse af spilleren eller mig.
11) I må max have 2 bannere og de må ikke være for store.
12) Jeres char skal ikke hele tiden være i dårligt humør, gør spille kedeligt.
13) Lad hver med at irreter andre spillere om at svare i tråde osv, både på mail, IRL eller på msn.
14) spil realistisk, gider ikke nogen der power player.
15) jeg vil ikke have members som bare opretter en bruger og så aldrig spiller, tænk over om det er noget i gider før i begynder.
--------------------------------------------------------------------------------------
God ide til rollespil:
Brug disse når du taler " "
Beskriv din handling som var det en bog.
Skriv i 3. person hvis du kan.
Lad hver med at styre andres personer
lad hver med at skrive to poster i træk er irreterene.
--------------------------------------------------------------------------------------
Brug dette hvis det er en privat samtale
Ingen negative personer da der er kedeligt og du heler ikke selv vil få så meget ud af det.
Hvis et ønsket billed er taget, må du ikke tage det, derimod må du finde et andet, eller skrive til mig i en PM så finder jeg et.
2) behandle andre som du vil behandles, gælder både IG og IRL
3) Skriv ordenligt
4) Chikane af medlemmer udenfor spillet er strengt forbudt
5) Giv ALDRIG dit password væk,
6) Lad hver med at reklamere med ting, hvis det skal gøres skal i sende en pm til mig.
7) Du kan kun have 1 bruger.
8) Denne side er for alle, dvs. ingen seksuele ting her.
9) Ingen er perfekte alle laver fejl, så lad hver med at power play,det er kedeligt for andre og også for jer selv.
10) ikke bare rend rundt og dræb alle.. i skal have tilladelse af spilleren eller mig.
11) I må max have 2 bannere og de må ikke være for store.
12) Jeres char skal ikke hele tiden være i dårligt humør, gør spille kedeligt.
13) Lad hver med at irreter andre spillere om at svare i tråde osv, både på mail, IRL eller på msn.
14) spil realistisk, gider ikke nogen der power player.
15) jeg vil ikke have members som bare opretter en bruger og så aldrig spiller, tænk over om det er noget i gider før i begynder.
God ide til rollespil:
Brug disse når du taler " "
Beskriv din handling som var det en bog.
Skriv i 3. person hvis du kan.
Lad hver med at styre andres personer
lad hver med at skrive to poster i træk er irreterene.
Brug dette hvis det er en privat samtale
Ingen negative personer da der er kedeligt og du heler ikke selv vil få så meget ud af det.
Hvis et ønsket billed er taget, må du ikke tage det, derimod må du finde et andet, eller skrive til mig i en PM så finder jeg et.